Openingstijden

De Praktijk is geopend op maandag, woensdag, donderdag van 9- 17u.

U kunt telefonisch contact opnemen, of appen met 085-0608076. Behandelaren zijn echter vaak in gesprek. U kunt eventueel ook contact opnemen met de administratieve ondersteuning op 06-38887954.

U kunt mailen naar administratie@denatuurpraktijk.nl voor vragen rondom aanmeldingen, financiën etc.

Vakantie

Momenteel is de praktijk gesloten vanwege Vakantie. Vanaf woensdag 2 mei wordt de mail bekeken is de praktijk weer telefonisch bereikbaar.

Wilt u zich aanmelden? Er is een aanmeldstop voor individuele behandelingen aangezien de wachttijd langer is dan 3 maanden.. Er is nog wel ruimte binnen de training die start op 15 mei. Tevens is er ruimte voor de pilot integrale behandelingen gecombineerd met voeding, beweging en training. Stuur dan een mail naar info@denatuurpraktijk.nl of klik op deze link.

Voor cliënten die reeds in behandeling zijn met een dringende vraag, neem contact op met de huisarts of Praktijkondersteuner. Indien zodanig afgesproken, kunnen cliënten die in behandeling zijn, contact opnemen per mail.

Crisis

Er is geen crisisdienst aanwezig. In geval van nood, bel uw huisarts of huisartsenpost of bel 113.

Registraties

Als GZ- psycholoog ben ik BIG geregistreerd en lid van verschillende beroepsgroepen.

  • BIG nummer: 99915122825
  • AGB code onderneming: 94067109
  • AGB code persoonlijk: 94011851
  • KVK nummer: 87007932
  • IBAN NL29INBG0396185134
  • BTW-id NL004343765B98

Lid van NVGzP lidmaatschapnummer 5025 & LVVP lidmaatschapnummer 005812

Voor meer informatie over mijn opleidingen, cursussen en achtergrond, bekijk mijn LinkedIn profiel, klik hier.

Kwaliteitsstatuut

De Praktijk beschikt over een geldend goedgekeurd kwaliteitsstatuut naar de laatste wet en regelgeving. Deze kunt u opvragen bij de behandelaar.

Klacht

Wanneer je niet tevreden bent over de geboden hulp, vragen heeft of het niet aan de verwachting voldoet, maak dit bespreekbaar. In eerste instantie is het fijn als u dit met de behandelaar oppakt. Het is immers de intentie om goede hulp te verlenen. Feedback van de klant geeft ook mogelijkheden tot leren.

Wanneer dit niet voldoende is, kun je ook een klacht indienen. Dit verloopt via klachtenregeling van de LVVP. Klik op de link voor meer informatie.